Hocam noter huzurunda satış yapiliyor. Hisselerin hepsi satılınca HİSSELİ tapunuzu aliyorsunuz. Ancak ilerde satmak mesele. Ayrica o sekilde kooperatif usulü coklu hisseli arsalar cok prim yapmaz. Yatırım gücü her zmn zayıf olur. Ben sık sık arsa tarla Yatırım yapiyorum. 1/2 hisseli arsa bile almam ki sizinki çokkkk daha fazla ortaklıdır.