Forumda off-topic diye bir kategori var ve bu yazılanlarda uygun kategoride açılmış ona diyecek yok fakat arkadaşın haklı isyanına da katılıyorum. Burası ağırlıklı olarak webmaster sitesi ve birçok insan bu forumda işine yarayacak bilgiler kovalıyor. Gündeme dair konuları veya yazıları farklı mecralardan da takip edebiliyoruz zaten.Tartışma konuları veya siyasi konular forumu çok meşgul ediyor. Kanaatimce off-topic kategorisinde konu sayısına bir limit getirilmeli. Limitler kullanıcılara veya kategoriye göre de belirlenebilir.