Yeter artık şahsen bana gına geldi bu tarz konulardan. Benim dışımda kimse rahatsız olmuyor mu gerçekten?
Birbirinizle sohbet edecekseniz, derin-felsefi (!) atışmalarda bulunacaksanız gidin WhatsApp grubu kurun, sürekli yeni konular açarak forumda nadiren görebildiğim kaliteli konuları gölgede bırakmayın yeter sıktı artık.