Merhaba 22 yaşında önlisans grafik tasarımı mezunuyum. Grafik ve fotoğrafçılık alanında kurs belgelerim de mevcut. Şu anda bir şirkette çalışıyorum fakat Almanyaya gidip orada bir düzen kurmak istiyorum.
Kuzenim orada cafe işletiyor fakat tek başına yeterli olacağını düşünmüyorum. A1 Almanca ile bu şartlar altında nasıl gidebilirim, çalışma vizesi alabilirim bilgisi olan varsa aydınlatabilirse sevinirim.