insan kötüyü çok düşünmemeli, fakat arada da düşünüp hazırlıklı olmalıdır. bu bence de çok önemli bir husus, kimin başına ne geleceğini bilemezsiniz, benim öyle bir durum için ufak sunum dosyam gibi bir dosyam var, ara ara güncellerim.

işlerim, süreçleri, neleri nasıl yapıyorum vs.

bu tür dosya oluşturmak hem aslında benim dış bir gözle bakmamı sağlıyor ve iş geliştirmemde yardımcı oluyor, hem de kötü bir senaryoda arkamda bıraktıklarımın o işleri devam ettirebilmesi adına bir kaynak oluşuyor

3-4 ayda bir, 1 günü bu işe ayırmak çok değil, tavsiye ederim