whiskycikolata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Motorda yağ kaçağı var deniyor tam nerden bilmiyorum
son gittiginiz usta belki bir yeri acık bırakmış olabilir, şimdi tekrar baktım konunuza ve 2 ayda yarım litreden 1 haftada tamamı boşaldı diyorsunuz, tavsiyem ustanıza danışın...

Motoru açacaz derse bir kaç ustaya daha gösterin veya yetkili fiat servisine gidin direk nokta atışı sorunu öğrenin, sonrasında dilerseniz başka serviste yaptırabilirsiniz probleminizi.