Iphone 3Gden beri kullanır tabiri vardır ya hani tam olarak öyle bir kullanıcıyım ve 3GS modelinden beri kullanırım. Şunu gördüm ki orijinal olmayan aparat her ne olursa olsun bu cihazlara ya zarar veriyor ya da bir süre sonra uyum problemi çıkıyor. Apple ürünlerinin garanti süresi boyunca da arkasında durduğundan ve hatta bizzat değişim yaptığından yerinizde olsam orijinal aparattan şaşmazdım.
Not: Şu an iphone 14 Pro Max modelini kullanıyorum ve orijinal şarj aletinden gayet memnunum.