Selam olsun,
Yaşarken zaten mal mülk varlık hesabı yapıyorum, öldükten sonrasını düşünmüyorum.
Yansın ortalık. Çöp olacak diyorlar, olsun.
Kimisi bunu ya hiç mi sevdiğin biri yoka getiriyor ama sevgi ile alakalı bir durum değil.
Seviyorsan zaten yaşarken verirsin, öldükten sonra vermenin benim ahlak anlayışımda yeri yok.