sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kusura bakmayın da şu forumda benim için kara liste de olan 2. kişi sizsiniz.
Ben sadece para alışverişine göre değerlendirmem kişiyi, iletişimine göre de değerlendiririm.
Bir ticaret yapıyorsanız whatsapp'dan yazanlara cevap yazmak zorundasınız, hem konu açıyorsunuz hem de yazan adama dalga geçer gibi cevap yazmıyorsunuz.

Neyse aklıma geldi yine sinirlendim, bol kazanclar.
Siz de hak verirsiniz ki o kadar insan var forumda illaki mesaj gelmiştir arada kaynamıştır dönerken unutulmuştur. Oldukça da yaşınız var aslında forumda. Saygısızlığımız olduysa özür dileriz. Fakat bu kadar basit şeylere alınmak tabii ki kişisel tercihiniz de zorunluluk söz konusu değil 1 2 kişi desteğe bakarken 10 kişi mesaj atıyorsa o kişinin de işleri var her an desteğe bakamaz. Yani olaya kendi açınızdan bakmayın çevresel bakın tek dijital işlerle uğraşmıyoruz. E ticaret, pilates ekipmanları, bıçak atölyesi yani hepsi tek hattan oluşuyor hepsinde tek hat hakim. Siz atıyorsunuz birisi pilates ekipmanı için yazıyor diğeri bıçak fiyatı soruyor özellik istiyor sandığınız gibi müsait bir ortam yok. İç detaylar bilmeden insan yargılamak kolaydır fakat detaylar bellidir. Biz genelde destekte olan kişilere bile hoşgörü ile yaklaşıyoruz sonuçta robot değil her şeyi kendi kafasında tutup işte şu şunu yazdı bu bunu yazdı buna dönecektim kişinin de kişisel bir hayatı var neticede ben o kişiye neden bakmadın tarzında bir yaklaşım uygulayamam.