Teşekkürler hocam
Hocam kusura bakmayın da şu forumda benim için kara liste de olan 2. kişi sizsiniz.
Ben sadece para alışverişine göre değerlendirmem kişiyi, iletişimine göre de değerlendiririm.
Bir ticaret yapıyorsanız whatsapp'dan yazanlara cevap yazmak zorundasınız, hem konu açıyorsunuz hem de yazan adama dalga geçer gibi cevap yazmıyorsunuz.
Neyse aklıma geldi yine sinirlendim, bol kazanclar.