Selamlar gün içinde çok iyiyim ama geceleri yorgan altı titriyorum çok üşüyorum ev soğuk değil anlam veremedim.. Demir eksikliği falan mı acaba daha önce bu durumu yaşayan vardır belki aramızda 😅