İşin başına oturduğumda bişey oluyor moralim düşüyor yani ufak bi sorun yaşadığımda hemen bırakıyorum işi beceremedim diye ve evet hocam konfor kısmında biraz kendimi kısmam gerek galiba bu mesajı yazarken bile kafede çay içiyorum bekleyen birsürü iş varken artı olarak mutsuzum neden bilmiyorum ama işin başına geçtiğimde hep bi huzursuzluk oluyor içimde
Emin ol üşengeçlik sana çok şey kaybettirir batma sebebim diyeyim sen anla