Dostlar hemen linç atmak için doluşmayın hemen linç emek hırsızlığı olarak kimse algılamasın yazılım zaten şuan ücretsiz bilindik değil gelipte eski yazılımı satacaksın dağatacaksın gibi şeyler lütfen demeyin yıllar önce yayınlanan bir yazılımın fonksiyon dosyalarında güncelleme ve düzenleme yapmamız gerekiyor zaten yazılım sonradan ücretsiz olarak dağıtıldı! maksat kendi sitemizde aktif olarak kullanıyoruz yeniliğe açık olsun diye erişim sağlamak istiyoruz

gerekirse ücreti verilicektir

Eğerki konu yanlış tarafa çekilip yanlış anlaşılacaksa konu kilit! olabilir