ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkes kendine cekmek istiyor cünkü ondan dolayı transferler daha uygun oluyor. limiti yok. dezavantaj seneye daha yüksek oluyor yenileme.
Seneye de başka firmaya yada önceki firmaya dönüş 😀