Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam neden yarama tuz bastiniz? Konuyu açalı bir yıl olmuş hala paramı alamadım. Şimdi çocuğu bu arıtım icraya vericem.
Harbiden bu konu benim önüme nasıl düştü. Yeni konu zannettim ben bunu o yüzden mesaj attım.

R10 hatası falan mı oldu