Drone almakla bitmiyor hocam gerekli belgeleriniz var mı. İzinsiz çekim yapıp ceza yeme durumu çok arttı. Yanlış hatırlamıyorsam 59 bin tl gibi bir cezası var.. Daha iyi bilenler yorumlayacaktır tabi..
belli bir gramajın üstündeki dronelar için geçerli belge olayı