Drone almakla bitmiyor hocam gerekli belgeleriniz var mı. İzinsiz çekim yapıp ceza yeme durumu çok arttı. Yanlış hatırlamıyorsam 59 bin tl gibi bir cezası var.. Daha iyi bilenler yorumlayacaktır tabi..