Selam,
Avrupa kullanıcı için GDPR mesajı çıktığı için bu şekilde oluyor. Aynı sorun bendede vardı dediğiniz gibi "Yapışkan reklamı" masaüstinde pasif etmek zorunda kaldım

"VPN" sorunu olabilir gerçek kullanıcılara denetmek lazım
Gerçek kullanıcılarla test ettim sorun oluyor. Ancak mesajın solda açılır menü olarak değil, footer da sabit olursa sıkıntı yok. Bu neye göre bu bu şekilde çıkıyor? Bunu adaense yardıma yazdım henüz bir yanıt yok.