Ads de harcama yapılır adsenseden ödeme alınır hocam.
Değeri kısıt yememek için sağlam hesap diye ben 40 k harcamış hesabı 8 k ya sattım sonra yeni hesap kurdum reklamlara oradan devam ediyorum
Vay anam vay bununda ticareti yapilir ozaman bizim sirket her yaz ads cikiyor bu sezon her 40-50kda farkli hesaba gecirip hesap sokluyum ben 😅