Ads de harcama yapılır adsenseden ödeme alınır hocam.

Değeri kısıt yememek için sağlam hesap diye ben 40 k harcamış hesabı 8 k ya sattım sonra yeni hesap kurdum reklamlara oradan devam ediyorum