Sitenin saldırıya uğrama veya fikrin çalınması durumlarını anlayabiliyorum, ancak bu niyette olan kişiler sizlere dm atarak ciddi alıcı gibi görünüp aynı emellerini pek ala yine gerçekleştirebilirler, diye düşünüyorum