Bir yer ile anlaşmıştım aslında ama şirket Anydesk ile bilgisayarıma bağlanıp E-imzamı istiyor, bir türlü vakitleri denkleştiremedik 10 gündür geçemedim.
Hep böyle mi oluyor, yani illa ki Anydesk ile bağlanmaları mı gerekiyor bilgisayarıma E-fatura'ya geçebilmek, şayet böyle değil onlara özel ise başka bir e-fatura sistemine çok acil geçmem lazım artık. Uygun fiyatlı önerebileceğiniz yer var mı?