Tasarımcı arkadaşlara selamlar, 100. yılımız için tasarım yapabilme durumumuz var mıdır? PSD şeklinde yayınlasanız biz de markalarımız için kendimize göre düzenleyelim. 29 Ekim'e girdiğimiz zaman paylaşalım.