Ödeme beklemede , kargo bilgilerini girmen gerekiyor. Gönderen arkadaş F&F olarak gönderirse daha iyi olur.
Hocam ben ilk defa kullanınca yanlışlıkla o şeki,lde ödeme isteği göndermişim. Kargo kısmını hallettim aşağıdaki gibi bir gün sonra yatacak diyor şimdi yapılması gereken bir şey var mı