ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğretmen değil, öğrenci planını 40 TL'den sağlıyorum.
Anladım Hocam fakat konu sahibi öğretmen hesabına giriş yaptım demiş.Demekki öğretmen hesabı kullanıyor.Bu yüzden söyledim.