Hocam göbek atman lazım
Bir de evlendiğini ve öyle bir durumda yakaladığını düşün.
Bende bunu anlamıyorum.
Arkadaş böyle bir halt yiyeceksen başka insanların duygularıyla neden oynuyorsun?
Hani derler ya ölen de mi suç öldürende mi?
Misal @SelimTorlak; çok kıskanç birisi olsa, bu resimleri görse cinnet geçirse bu ikisini öldürse ne olacaktı?
Hiç korkmuyorlar mı acaba?
O yüzden millet evlenecek kız bulamıyor. Şimdi forumda da yazamıyorum, ağzımı bozmamak için ama hafif tabirle kaşarlık var çoğunda. Bir de evlenseler acaba daha ne fanteziler olacak acaba?
Allah belanızı versin.