bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben iyi yada kötü başarısını taktir ediyorum. bizim paramız o kadar olsa acaba biz ne yapardık? bekara karı boşaması kolay derler. herkes kendi işine baksın bence.
Her ne kadar param olursa olsun bu şahısla uzaktan yakından ilgim alakam olacağını zannetmiyorum. Konu para değil karakter meselesi.