Şahsen ben ortada bir başarı göremiyorum, insanları parasıyla olmayan şöhretiyle abuk subuk tavırlarıyla rahatsız eden bi tip benim gözümde. Maddi durumu hepimizden kat kat fazla iyi olsa da birçoğumuzun gözünde acınası durumda. Videolarını utanarak izliyorum.
ben iyi yada kötü başarısını taktir ediyorum. bizim paramız o kadar olsa acaba biz ne yapardık? bekara karı boşaması kolay derler. herkes kendi işine baksın bence.