bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adam başarılı bir iş adamı bot bile bassa parasını vermiş almıştır bizi ne ilgilendirir. başarısını tebrik etmek gerekir diye düşünüyorum.
Şahsen ben ortada bir başarı göremiyorum, insanları parasıyla olmayan şöhretiyle abuk subuk tavırlarıyla rahatsız eden bi tip benim gözümde. Maddi durumu hepimizden kat kat fazla iyi olsa da birçoğumuzun gözünde acınası durumda. Videolarını utanarak izliyorum.



Abone hilesini köklemiş ama videolara izlenme atıcak bi sağlayıcı bulamamış sanırım. Yaklaşık 2 milyon abonesi olan bir kişinin attığı videonun 5 günde 5.000 İzlenmesi tek kelime ile komedi. 50.000 Abonesi olan kanalların videoları bile yüklendikten 5-6 saat sonra bu görüntülenmelere ulaşabiliyor.

"25 milyon toplam takipçi 🥈💰🎖️"
diye açıklama kısmına not düşen birisinden bahsediyoruz ama ortada ne bir kitle var ne tanıyan eden var. Tanıyanlar varsa da yaptığı rezilliklerinden dolayı tanıyor.