Merhaba kıymetli büyüklerim, dostlarım, hocalarım.Bu konuyu burada açmak istedim başka yazıp dertleşeceğim pek kimse yok.2 senelik bir ilişkim vardı, çok güzel gidiyordu herşey evlilik hayalleri kuruyorduk.Çok mutluyduk, çok seviyordum. Bugün abim ya abimsin dediğim adamla sevgilimin yazışmalarını gördüm, tamamı +18 fotoğraflar karşılıklı, +18 sohbetler ya ne diyeceğimi bilmiyorum.Allah kimseye yaşatmasın, Rabbim bunların yuvalarını yıksın, rabbim bunları bir parça ekmeğe muhtaç eylesin.Bağsur olsunlar inşallah düz oturamasınlar.Ya ben hiç aldatılmamıştım, çok acıtıyormuş.Zaten 2-3 gündür içimde bi daralma vardı sebebi belli oldu.Cümleten iyi geceler rahatsız ettim sizleride kusuruma bakmayın 🙏🙏
Kardeşim sıkama canını zaten yorumlarda arkadaşlarda söylemiş aslında bir bakıma şanslı bile sayılabilirsin ya evlenseydin bu mahlukla !
kafanı dağıt spor yap başka şeylerle meşgul ol... belki şuan sana saçma gelecek ama yinede söyleyeceğim gün gelir öyle birisi çıkar ki karşına ben daha önce hiç yaşamamışım dersin... hayat böyle birşey...