mesele bizim bilip bilmemiz değil. bu adamın da elbet bir takipçi kitlesi var. şahsen ben takip etmesem de karşıma sürekli çıkıyor. zaten adamın ortaya çıkış amacı da bu. 25 milyon takipçim var diyerek prim kasmak. youtube kanalında görüyoruz ki adamın bir videosu 10k bile izlenmiyor. bot kasıp kasmaması kimsenin umurunda değil zaten, konuştuğumuz konu sosyal medya'da bu şekilde prim kasması. burada bu konuyu konuşmamız da bir forum sitesi olması.

adama gelecek olursak gördüğüm kadarıyla zaten her videosunda insanları taciz ediyor. (tabii eğer kurgu değilse) telefon dağıtıyorum diyip en düşük modelli telefon veriyor, para dağıtıyorum diyip 200 tl veya max 1000 tl veriyor -ki bence kazandığının yanında bu paralar hiç bir şey - hani diyor ya ben işadamıyım diye o yüzden diyorum. zaten amacı da bu şekilde prim kasmak. bir ara buradan yürürüm deyip oğuzhan uğur'a laf atmayı denedi. oğuzhan bunu takmayınca içinde kaldı. hatta jahrein'de vardı mevzubahis konuda ama ona cesaret edemedi. çünkü jahrein'in işi böyle konularda konuşmak. o sarsaydı hırsını alamayıp bu abinin bot takipçileri mevzusunu da açardı.