Merhaba arkadaşlar,

Piyasa da ki rakiplerim 1PC 1 Senelik kaspersky lisansını 6-7 dolara satıyor. Çinde ki tedarikçiler aynı lisansı 12 dolara sağlıyorlar. Bu fiyatlarla rekabet etmem mümkün değil. Rekabet edebileceğim fiyatlara sağlabilecek arkadaşlar varsa veya tedarikci bilgisi vermek isteyenler olursa PM ile ulaşabilirler. Türkiye'de satmayacağım.

Tesekkürler!