orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bot takipçisi var dediğimiz konuda 4 aayfa tanıyan çıkmış… Durum vahim. Maalesef ben de bu adamı tanıyorum mesela. Demek ki ya bot takipçiler etkili olmaya başladı ya da hepimiz ters psikolojinin bir noktada esiriyiz arkadaşlar. 🙂
adam her yerde karşımıza çıktı yıllarca
ben uzun zamandır görmüyordum .
unlu fenomenlerle ortak işlerde yaptı.

yani tanıyan çok ama itici olduğundan takip etmiyor millet. Bu da zaten beğeni izlenme ve yorumlara yansımış.

senin sayende bende 4 videosuna goz attim .

ayrıca hikayede çekiliş yapıyor takipçi isteyenlere adres sunmuş : )