Bot takipçisi var dediğimiz konuda 4 aayfa tanıyan çıkmış… Durum vahim. Maalesef ben de bu adamı tanıyorum mesela. Demek ki ya bot takipçiler etkili olmaya başladı ya da hepimiz ters psikolojinin bir noktada esiriyiz arkadaşlar. 🙂