Ben de hasta olmaya başladım, şunu aldım çok iyi geldi :

Limon suyu + 1 çay kaşığı dolusu bal > bunları sıcak suyla karıştırın,
içebildiğiniz kadar sıcak için.
Gripmişim.

Geçmiş olsun.

Edit :
Bugün çok iyiyim, doktorun verdiği ilaçlarla iyileştim.