Bisny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam iyi niyetli bence, İyiliği artırmak için bu şekilde yapmış olabilir.
Aynen bayağı iyi niyetli geçen beni takip ediyorsan telefon vereceğim dediği adamın telefonu tuşlu cıktı.
yazık adam o kadar da durumum yok vs demesine rağmen ''Neyse artık takip edersin'' dedi gitti.
Tuşlu telefondan adam nasıl takip edecekse resmen dalga geçti.

Yoldan insanları çevirip izinsiz kayda alıyor rahatsız ediyor, bomboş insan. TR de en nefret ettiğim listeye top 10 dan girer bu rahat.