Bu konuda kafama takılan bir şey var mesela birine ayar oldun hesap açık ünlü ya da normal biri , gidip atsak takipçi sonrada madara etsek bot takipçi atmış gibisinden. Çok garip değil mi bunu bu arkadaş için söylemiyorum genel bir düşüncem neden olmasın dimi.