Merhaba, ben de geçtiğimiz aylarda hızlı bir giriş yaptım. İlk satışlardan sonra mağazam suspend oldu. Yorumları okuduktan sonra hiç umudum yoktu açılacağına dair, standart bir mail attım sadece. Yanlışlık yapıldığını belirterek mağazamı açtılar. Hesabınız yeni ise durup dururken suspend edilmiş olma ihtimaliniz yüksek. Eğer ihlal yaptığınızı düşünmüyorsanız açılacaktır.
Şimdiye kadar 15 satış yaptım. En son 2 listingimde sıkıntı olmuş olabilir. Onun haricinde yanlış bir şey yaptığımı düşünmüyorum. Listingde hata yaptım diye sonsuza kadar kapatılması mantıksız olur diye düşünüyorum. Siz appeal atmak haricinde bir de mail mi attınız acaba? Bir de geri dönüş ne kadar süre içinde sağlandı acaba? 3 gündür cevap yok.