sedatakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ucuz oluyor
Almanya ile kıyaslarsak sıfır alacaksak aynı paraya geliyor. İkinci el alınacaksa da çok az değmeyecek kadar fark ediyordu. Yurt dışı ıphone gibi bir fark yok maalesef.