Hocam sorun şu ki servis bunu anlamak için bizi çağırdı ve genel kontrol için bir miktar para talep edeceklerini söyledi. Almadığım araca da bir bedel daha doğrusu eksper + bedel ödemek istemedim. Keşke servis direkt bunu verseydi ama maalesef
Garanti kapsamında yapılan işlemin servis kaydının olmaması da ilginç. Gereksiz aksiyona gerek yok bence. Başka araçlara yönelmenizi tavsiye ederim. Şuan piyasa hareketsiz zaten acele etmeyin