WebKingx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıllık 2 farklı mağazamı 4 ay arayla geçerli hiç bir sebep olmadan suspend ettiler.
Üstelik mağazalarımın içerisinde 8 bin dolara yakın ödeme kaldı. Kalan bakiyeyi sözde bu ay alacağım.
Suspend ettikten hemen sonra son 10 siparişimi de otomatik açtıkları case ile iade ettiler. Üstelik 7 tanesi alıcıya teslim edildiği halde.
Appeal üstüne appeal gönderdim ulaşmadığım kimse kalmadı, ancak açmadılar.
ve asla sebebini söylemediler. Sizi üzmek istemem ama açacaklarını sanmıyorum.
Fakat size tavsiyem tüm imkanları deneyin. Israrcı olun. hemen pes etmeyin belki bir hatadır.
Umarım başarılı olursunuz.
Size böyle olduysa beni yerler o zaman... Benim de siparişlerimden 2 tanesi full refund yemiş. Üstelik ikisi de yolda.. Peki bütün bunlardan sonra nasıl bir yol izlediniz?