Merhaba arkadaşlar 3 aylık emek sonunda satışlarım tam artmaya başlamışken suspend yedim. Gerçekten çok sinirlerim bozuldu. Tam istatistikler hızlı şekilde artmaya ve sık sık favori ve sipariş almaya başlamıştım. Ve star seller olmak için bütün şartlar tamamdı en son 10 dolarlık bir satış kalmıştı o da 1 güne bir siparişle gelirdi. DERKEN hesabım birden suspend oldu. E mailde sınırsız suspend yazıyor fakat spesifik bir sebep belirtilmemiş. Ben de appeal açtım. Sizce ne yapmalıyım? Geri açılma şansı var mı acaba? Gerçekten tam akmaya başlarken oldu bunlar sinirlerim bozuldu....