4 yıl öncek parayla 550 lira katkı payı vermişler. 4 yıl önce 1 aylık öğrenim kredisi daha fazlaydı yanlış hatırlamıyorsam. Gençlere destek verilecek çok daha elzem hatta ölümcül konular var bence. Populist bir yerel seçim eylemi olarak görüyorum.

500 ₺ gibi küçük miktarlar kazanan mobil uygulama geliştiricilere tanınan vergi muafiyeti gibi, affedilen vergi 500 lirada 90 lira, geçirilen bağkur 4000 lira.