Merhaba, uzun zamandır gözlemlediğim bir şeyi söylemek istiyorum. Bazı arkadaşlar forumda makale yazarı ihtiyaçlarından dolayı konu açıyor. O açılan konulara yazılan yorumlar çok dikkatimi çekiyor. Kimisi ilk ben yazyım diye hem devirik bir şekilde yazyor hem de bzı harfleri atlyarak garip garip yazıyor. Mesela az önceki cümlem gibi. Ve bu kişilerin de tradelerini görünce şaşkın şaşkın bakıyorum ekrana. Kendi açtığım konulara gelen cevaplardan biliyorum konuya gayet güzel yorum yazanlarda var ama her şey yazılan yorum ile de bitmiyor. Örnek makale istiyoruz. Gelen makaleyi okuyup kalitesine bakıp ona göre yazar ile anlaşıyoruz. Öyle makaleler var ki istenen para az bile, öyle makaleler var ki verdiğin paranın hesabını yapıyorsun.
Bu tür şeyleri forum içinde veya dışında siz de görüyorsunuzdur. Bu konu hakkında siz ne düşünüyorsunuz?
NOT: Konuyu açarak sadece kendi düşüncelerimi dile getirdim. Tüm makale yazarları böyledir diye bir düşüncem yok. İşinde gayet başarılı olanlar da var. Yalnız kendileriyle henüz çalışma fırsatım olmadı. Umarım ileride çalışma fırsatı buluruz.