Çekiliyor derken tamamen çekiliyor, girişler yasaklanıyor, VPN şart... Vs. vs. sandıydım. Ama bu da kötü oldu tabii ama adamlar da haklı, ciddi anlam da berbat durumdayız, kur içimiz den geçiyor ve biz hâlâ aynı İktidar ile devam ediyoruz. Açıkca dile getiriyorum bana burada maval okumayın bu durum da olmamamızın yegâne nedeni (Değişim den korkan o yüksek sayılı Halk)
Daha neler neler olacak bakalım. Paypal yok, Wise yok, Steam GG, dolar odaklı oldu. Ne birim getirirken pratik devam edebiliyorum ne de genel anlam da.
Ne günahım vardı be! Ülke mi sevmesem beş dakika durmam şurada.