Gelmeni tavsiye etmem. Kira, kalabalık ve yabancı insanların çokluğu çok sıkıntı çektirir sana. Sabah ve akşam trafiği de cabası. Akşam muhakkak araç ile dur kalk yaparak gidiyorsun şehir merkezinde. Hele pazar günleri yaz mevsiminde denize gidiyim desen park yeri bulamazsın. Kapalı veya yağmurlu hava da AVM'ye gidiyim geziyim desen yine park yeri bulamazsın. Bu şehire bu kadar insan fazla.