Aydın bölgesine de bakın.
Bende İstanbul'u bırakıp Aydın'a yerleştim. Forumdan arkadaşlar da var. Hayat ucuz, ama ufak ufak göç alıyor hafiften fiyatlar şişiyor gibi.