Bende İzmir de yaşan biri olarak ailem için en önemlisi iki yaşındaki oğlum için bir buçuk ay içinde Amerika'ya tasinma kararı aldım. Sizin adınıza şimdiden hayırlı olsun dileklerimle. Bu şehir hatta ülke gelecek nesillerimiz için hiç parlak değil malesef.
Hakli bir son. Merak ettigim abd nasil gideceginiz ne iş yapacaginiz nerde kalacağiniz? Greencard mi kazanmiştiniz?
Konu dısı işiniz nedir? Home office ise bence ideal yer muratpasa yada alanya derim.