OmerGokkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yani ? Anlamadım ?
Açıklamalarda MENA-USD olarak fiyatlandırma yapılacağı yazıyor, eskiler bilir CIS ülkelerine yine dolar üzerinden fakat daha düşük fiyata satış yapılıyordu bizde de öyle olabilir bundan sonra.