Bende İzmir de yaşan biri olarak ailem için en önemlisi iki yaşındaki oğlum için bir buçuk ay içinde Amerika'ya tasinma kararı aldım. Sizin adınıza şimdiden hayırlı olsun dileklerimle. Bu şehir hatta ülke gelecek nesillerimiz için hiç parlak değil malesef.